A TÁMOP – 3.1.7-11/2 – 2011-0091. azonosítószámú pályázatunk megvalósítása

2012. április 1-jén kezdetét vette.

 

A projektmenedzsment tagjai:

Projekt menedzser, szakmai vezető: Kiss Andrásné

Pénzügyi vezető: Szabó Andrea

 

A pályázat megvalósítása keretében 3 fő tevékenységi körben folynak a tevékenységek:

1. Az Intézmény Fejlesztési Tervének megvalósítása (pedagógus - képzések)

2. A referencia - intézményi szolgáltatásnyújtás dokumentumainak kidolgozása

3. Eszközbeszerzések

 

Ezek megvalósításának előrehaladását a Tisztelt Látogató ezen a felületen követheti nyomon.

 

A megvalósítás kronológiája havi bontásban:

 

Április:

Megkezdődött a szakmai munkához szükséges dokumentáció elkészítése.

A nyilvánosság tájékoztatása érdekében a honlapon való megjelenítés mellett a „C” típusú táblát is kihelyeztük a főbejárathoz.

Megkezdtük a pedagógus képzések szervezését, az ehhez szükséges anyagok beszerzését.

A projekt megvalósítása és a fenntartási időszak alatt az esélyegyenlőségi munkatárs feladatait Fülöp Ferenc látja el.

 

Május:

Kezdetét vette az Intézmény Fejlesztési Tervünk megvalósítása, elkezdődtek a pedagógusok számára szervezett képzések a Consílium – Tender Kft-vel kötött szerződésünk alapján.

1. képzés: Felkészítés a mentorálás mesterségére című 30 órás képzésre május 4-én, 5-én és május 11-én került sor. Résztvevők:

ERDEI GYULÁNÉ

JUHÁSZ ZOLTÁNNÉ

JUHÁSZNÉ PUSZTAI IRÉN

BALOGHNÉ FUTÓ ZSUZSANNA

FEKÉSHÁZINÉ PALLAI ERIKA

FEKETE JULIANNA

KÖVESDI ILDIKÓ

DR SZURA JÓZSEFNÉ

TOTYIKNÉ BORBÉLY GABRIELLA

KISS ANDRÁSNÉ

 

Ők tízen alkalmassá váltak arra, hogy a szolgáltatásnyújtás során eladott „jó gyakorlataink” adaptálásában segítséget nyújtsanak a megvásárló intézmény igénye alapján.

 

 

 

Június:

Ez a hónap a pályázatban részt vevő pedagógusok számára nem sok szabad hétvégét tartogatott. Folytatódott az IFT megvalósításának keretében a 30 órás továbbképzések, 15 órás felkészítések tartása.

2012. június 8-9-én zajlott a „Hálózati együttműködések, kapcsolatok ” című15 órás felkészítés, amely az iskola külső és belső hálózatokban történő kapcsolatok kialakításának megtervezéséhez, megvalósításához adott segítséget a résztvevőknek:

ERDEI GYULA

JUHÁSZNÉ PUSZTAI IRÉN

FEKETE JULIANNA

KÖVESDI ILDIKÓ

TOTYIKNÉ BORBÉLY GABRIELLA

 

 

 

Június 18-19-én zajlott: A referencia – intézményi működéshez szükséges szervezeti, oktatásszervezési, szolgáltatásszervezési feltételrendszer kialakítása” című, 30 órás továbbképzés.

A képzés során ellenőrizhettük, hogy az eddigi gyakorlatunk lépései megfelelőek – e , felülvizsgáltuk a gyakorlatban  - az eddigi hospitálások során alkalmazott – eljárásrendet. A résztvevők a szakmai megvalósító teamek vezetői voltak:

KISS ANDRÁSNÉ

BIRINÉ SZABÓ ÉVA

ERDEI GYULA

JUHÁSZNÉ PUSZTAI IRÉN

TOTYIKNÉ BORBÉLY GABRIELLA

 

 

 

A június 24-25 – én zajló „PR – tevékenységek és célirányos kommunikáció” elnevezésű 15 órás felkészítés az intézmény külső és belső kommunikációjának, PR tevékenységének megvalósításához, tervezéséhez, az alkalmas formák megválasztásához volt a résztvevők segítségére. A résztvevők:

ERDEI GYULA

JUHÁSZ ZOLTÁNNÉ

JUHÁSZNÉ PUSZTAI IRÉN

ISTÓK MÁRTA

FEKÉSHÁZINÉ PALLAI ERIKA

SZABÓ ANDREA

 

 

 

Június 27-29 közötti képzés címe: „Informatikai ismeretek pedagógusoknak. Irodai szoftvercsomagok (Office) alkalmazása az oktatásban” „Interaktív tábla az oktatásban”

Ezen a 30 órás továbbképzésen az alábbi kollégák vettek részt:

KISS ANDRÁSNÉ

JUHÁSZNÉ BAKK ILDIKÓ

HEGEDŰS ERIKA

VITÉZNÉ RÉCÉS ÉVA

DEÁK – ERDEI ESZTER

TÓTHNÉ NÉMETI MARIANN

SZAKÁLY HENRIETTA

DÓRÓNÉ BALÁZS KATALIN

 

 

 

A zajló képzések mellett ebben a hónapban, az utolsó tanítási napon végre sor került a „Park tisztítási” akciónkra, amely szintén a pályázat keretén belül zajlott és az iskola partnereinek (diák, szülő, dolgozók) környezettudatos magatartásának formálását tűzte ki célul. Az utolsó héten  a 2- 7. évfolyamosok körében valamint az iskola valamennyi munkatársa keretében elvégzett mérésünk pedig a környezettudatos attitűdöt mérte.

Nagy örömünkre szolgált, hogy az akciónkra meghívásunkat elfogadva sok – sok szülő is eljött.

 

 

 

Július:

A nyár az iskola dolgozóinak egy része számára nem csak a szabadságról szólt. Ebben a hónapban azok a kollégák akik a szakmai csoportok tagjai voltak azon fáradoztak a szakmai vezető és Vassné Dömötör Rozália külső szakértő, tanácsadó segítségével, hogy megfogalmazzák azokat a kritériumokat, szabályzatokat, megalkossák az eljárásrendeket, forgatókönyveket stb.  amelyek majd az iskola, mint referencia intézmény működési kézikönyvét alkotják.

A projektmenedzsment tagjai a technikai kollégák és külső szakemberek bevonásával többek között azon dolgoztak, hogy sikerüljön kialakítani a „Konferenciatermünket”. Ez az iskola aulájából nyíló a pályázat finanszírozásából bebútorozott, légkondicionálással is ellátott terem alkalmas arra, hogy a hozzánk látogató kollégáinknak kulturált, modern körülmények között adjuk át a saját „jó gyakorlatainkat”. Ezt a benne elhelyezésre kerülő SMART típusú digitális eszköz és projektor is elősegíti majd, amit szintén a pályázat keretén belül vásároltunk.

 

 

 

Augusztus:

A július és az augusztus hónap sok munkája után a beadott pályázati terveknek megfelelően befejeződött a megvalósítási szakasz. A záró rendezvényünket, melyen az iskolánk valamennyi dolgozója mellett a sajtó képviselői is jelen voltak. Nagy örömünkre elfogadta meghívásunkat és megtisztelte jelenlétével e rendezvényünket dr Sóvágó László Polgármester Úr is. Itt az iskola igazgatója és a  szakmai vezető beszámoltak az előminősítés óta eltelt időszak történéseiről, illetve a pályázat megvalósításának folyamatáról. Ezt a programunkat a Konferenciatermünkben tartottuk, amely külsőségeivel valamennyi kollégánk tetszését kivívta.

 

 

 

 

Copyright © 2014 Thököly Imre Két Tanítási Nyelvű Általános Iskola